Úžasný Seattle!!!!!!!!

16. února 2013 v 23:04
Seattle.... pokusím se stručně :D a rychle popsat trip do Washingtonu!!!! :-)

Úžásný, stručně a jasně vystihuje jak závodní pocity tak dojem z města a Washingtonu celkově!!! Za dobu co jsem v Americe, Seattle je konečně první město který se alespoň zdánlivě podobá Čechám. Což znamená zelená travička, příroda, spoustu lesů, stromů, svěží vzdoušek, příjemná teplota, jezera, hory,....ZDRAVÝ JÍDLO!!! Bill Gates, Microsoft, Starbucks, mrakodrapy, miliony obchodu od H & M až po Luis Vuiton a Versace!!!!

Vyrazili jsme ve čtvrtek ráno na letiště do Oklahoma City a asi za 45 minut jsme už mezipřistávali v Dallasu....kde jsme strávili asi hodinu v Tea Shopu, ochutnávali tisíce druhů čajů (já, Monika, Tommy...Evropani, čajoví expertíčci ha ), a celou dobu se dohadovali jestli si koupit krabičku za 12dolarů nebo radši šetřit...tak jsme se rozhodli šetřit s tím že si to koupíme na zpáteční cestě...a tak jsme si koupili jen velký šálek čaje na cestu za 3 nebo 4dolary a mastili jsme se najíst do Qudoby, většina lidí na klasický kuřecí burrito, já a Tommy dáváme přednost tradičně kuřecí Quesadille a Monika měla svačinku z domova, aby ušetřila :-), mezitím se všude rozhoukaly sirény, že byl zaznamenám na radaru nějaký nepřirozený vjem, nejspíš tornádo a ať jsou všichni do "shelters" do bezpečnostních krytů...no nikdo se moc nehýbal, za oknem bylo krásně jasno, slunečno, asi 16st Celsia, takže všichni mávli rukou a my nakonec zamířili do obchodu s čokoládou a bonbony :D ...ne že bysme si něco koupili, ale Monika musela ozkoušet všechny vzorky který byly zadarmo...klasika :D ... pak jsme šli pro další dávku kafí a čajů a chystali jsme se na boarding...nástup do letadla, ale nakonec to bylo z nějakýho důvodu zpožděný skoro o hodinu...zjevně kvuli tomu počasí,, ačkoliv obloha byla bez mraků, vítr 0km v hodině...naštěstí tedy tornádo neudeřilo a my mohli nastoupit na 3,5hodinový let do Seattlu....jak mě potěšilo, že na palubě máme připojení k internetu, a nelitovala jsem si tedy zaplatit 12dolaru za internet, protože jsem měla hodně práce na studování, jelikož jsem zmeškala skoro celý týden školy. Takže půlka lidu spala, druhá jedla, další studovala, mezitím vším mě Bobos stihla postříkat svojí kolou když otevřela plechovku a plechovka explodovala...a Monika nás hodinu na to zlila svým pomerančovým džusem...DVAKRÁT!!!! Takže letušky chuděry měli co dělat, aby nám stíhali nost dostatečný zásoby utěrek ha :D Noo a pak už jsme kolem 21h přistáli v Tacomě, Seattlu. Všude tma, ale čas se posunul o dvě hodiny zpět takže bylo teprve 19h, počkali jsme na autobus do hotelu a za 20minut už jsme byli vybalený, ti hladovější místo běhu vyrazili hned do restaurací v okolí, my otrlejší (přestože taky vyhládlý), jsme usoudili že nejlepší bude se po tak dlouhým dni protřepat a klusnout si pár minut....navíc jsme zjistil že přes ulici od hotelu je Whole Food Market, čili jediný zdravý obchod v USA, který milujuuuu a mají ho jen na málo místech, takže jsme zabili dvě mouchy jednou ranou a klusali tím směrem, a hodinu jsme se kochali po obchodě nakupovali všechno super eko, natural, fresh, healthy food :-) a mezitím ujídali u pultů s olivama, sýrama, šunkama vzorky :-) takže jsme si koupili dobrutky k večeři, dostali jsme to zabalený jako vždy v super natural, eko friendly, natural friendly tašce a mastili zpátky na hotel to sníst, takže jsme večeřeli cca kolem půlnoci Stillwaterovskýho času, ale my měli teprve 22hod... pak už rychlý protažení, sprcha a spánek :-) V pátek ráno kdo chtěl tak si přivstal před 9tou hodinou a jelo se na obří snídani za centrum.... myslím, že jeli všichni, kdo by odolala tradičním obřím palačinkám, vajíčkum na měkko, omeletám, opečeným francouzským toastům s medem, skořicovým rolkám, opečeným bramborám, křupavé slanince...haha. To jsme si pomlaskali, k tomu dali kafíčko, já osobně teda čaj muj oblibeny Thai Tea Latté, Bobos spotřebovala na jedno kafe cca 12!!!!! malých smetánek!!!! Protože jak je v Americe zdarma refill, tzv. doplnění nápoje zdarma tak to člověk musí furt ředit...někdy mě to i štve, jen co upiju dva doušky vody, už ke mně někdo běží a dolejvá mi vodu až po okraj,...ale nestěžuju si!!! :D
Tím tedy k snídani. Pak po návratu (né že bysme na snídani nestrávili cca 2,5hodiny, čili to byl zároveň i oběd), jsme se vyrazili projít já, Monika, Tommy, Bobos a Justin do města....do mrakodrapů Microsoftu s výhledem na město, a pak k jezeru Washington....no užili jsem si strašně srandy a co chvíli jsem si skoro učurla, tak jsme si snad zas o pááár let prodloužili život a po dlouhý době se od plic zasmáli jako puberťáci, ale co, o tom to je :-) fotky od jezera dodám, až je dostanu z Moniky... :-)
Toliko z mojeho foťáku, zbytek mám u Moniky.

Pak už jsme jeli se rozcvičit do haly a fandit Shadrackovi, který běžel 5km týž večer a Clara 400m!!! Oba běželi famozně, Shadrack se dělil o výhru s jedním klukem, má teď druhý nejlepší čas v NCAA a překonal školní halový rekord na 5km na 13:38!!!!!! No a následující den jsme se už chystali an scénu my... snad všichni co nastoupili, tak si udělali osobák, a to se pořád euforie kumulovala víc a vic a běhali se lepší a lepší časy, stanovi se nový světový výkony roku a tak podobně!!! Já běžela míli a konečně jsem i dokončila !! :-) první míle v životě...mezičas na 1500m jsem měla dost pod 4:27 a na to že jsem to táhla celý sama se mi běželo paráádně, nakonec jsem doběhla třetí, čili psychická bariéra prolomena a teď už se budu těšit a soustředit na limit ME23 na 1500m venku!!! Teda teď momentálně se chystáme na konferenční šampionát Big 12, kde běžím 1000m a nejspíš, doufejme, DMR!!!! Takže radost si udělali všichni, vše vyšpendlováno Moničinou 3jkou za 9:10min, čímž splnila limit na ME v Goteborgu, ale zaroven se nominovala i na Nationals jako 15tá časem, bohužel jich berou jen 16 a tak to moc nevypadá, holt Američanky jsou borky a příliš mnoho holek má běženou trojku kolem 8:45!!! Masakr.... no a na závěr asi 5 našich kluku zaběhlo jedny z nejlepších světových časů na 3km, mezi 7:50 až 7:54!!!

Takže hurááá do centra na večeři a trošku to oslavit!!!!!!! Završili jsme závody ale do postele jsme šli brzy na hotelu, protože jsme v neděli měli za odměnu výjezd do hor na dlouhý klus!!!! A to bylo absolutně parááádní!!!!! Sice trošku nedorozumění kdy jsem já a Bobos mysleli že poběžíme okruh který zabere cca 30 minut, tak jsem si plánovala že pujdu max 40minut, ale běžíme si tak 30minut, okruh nikde nekončí, běžíme 40 minut..nic.....všude jen mlha, hrozný kopce, na krok nebylo vidět, my unavený, jelikož běháme bez snídaně tak vyhládlý,,,tak po 43 minutách potkáme další lidi z týmu a ptáme se kde do prčic je konec toho okruhu a oni se smějou že cožeee, že to musíme otočit a běžet zpátky, že to není okruh :D :D...takže jsme se pobavili jak jsme blbý a běželi zpět dalších 40 minut, takže z toho byla krásná necelá hodk a pul, pekne vymrzli jsme se jeste protáhli a počkali na lidi co běželi 90minut, naběhli se ohřát do autobusu, rychle na hotel do sprchy (kolena nás bolely všechny, jak jsem byli zmrzlý tak jsme nemohli ani chodit haha), rychle něco k snídani vločky a čaj ze Starbucksu na hotelu a tradáá na letiště a pak už jsem se zas většinu cesty učila nebo brouzdala po internetu!!! PARÁÁDNÍÍÍ VÝLET!!!!

Jo, jak jsem říkala, že to bude stručný a rychlý, tak jsem to zase nějak nezvládla :D :D ha...

No a jinak Valentýn proběhl ve velkým, bylo to úžasný....dostala jsem miliony darů, Greg mi poslal krásnýho plyšáčka, čaje a dlooouhý dopis, spousty růží který mi krásně voní v obýváku od Chelsey a Alex, spoustu čokolády, další růže od Kirubela atd atd :-) a pak večeře s holkama :-) super den.
Noo a kdyby to náhodou ještě někdo nevěděl, tak jsme si pořídili psíka, Rosie-Bambi :-) a pořád spí :-) ale hned nás radostně vítá jen co slyší že se vracíme domů, včera jsem s ní šla na procházku a docela hezky už poslouchá, takže mě ani neprotáhla každým křovím ha :-)

Tak to by bylo tak všechno hezky pěkně stručně a rychle shrnutý haha :-D

PS: jako předzávodní večeři jsme šli do Irský restaurace, hospody kterou jsme objevili v centru kousek od hotel, takže Tommy, jakožto Ir nám překládal všechny Irský názvy jídel do angličtiny a měli jsme táákovou chuť na pivo, ale přemohli jsme se...nicméně hlad byl veliký a tak jsme si poručili jako předkrm jajatinu (chorvatsky) alias jehněčí kousky s omáčkou, a pak už Tommy měl stout...něco na způsob guláše, jen Irská verze, s kvasnicovým chlebem, já a Monika výýborný těstovinky s kuřecím masem, mňamiiii to jsme si dali :-)

Komentáře

1 Leny Leny | E-mail | 17. března 2013 v 13:52 | Reagovat

wooow, můžu se zeptat, kde jste sehnali to ubytko v seattlu?

2 Adel, Ada, Adla, Aduš, Adelka, opice...whatever :D Adel, Ada, Adla, Aduš, Adelka, opice...whatever :D | 20. března 2013 v 23:04 | Reagovat

To nám zajišťuje tým a jde to mimo mě, tak víc info nemám :-)

3 Adel, Ada, Adla, Aduš, Adelka, opice...whatever :D Adel, Ada, Adla, Aduš, Adelka, opice...whatever :D | 22. března 2013 v 16:36 | Reagovat

Možná jsem špatně pochopila otázku...pokud byla otázka kde jsme bydleli, tak v Hotel Bellevue v části města Seattle-Bellevue :-).

4 Mirkaopet Mirkaopet | E-mail | Web | 25. července 2018 v 18:11 | Reagovat

Peels can help to escape from most old amendments of the skin cover. effects efficient at any age, adapted for skin layer of any species. After non-traumatic exfoliation disappear minor wrinkles, skin turns out smooth, without wrinkles. Regeneration – three days. an Average peeling beautifully struggles wrinkles (expression, age, affects little scars, removes age spots.
Adaptation – 7 days. Deep peeling conducting in the beauty clinics. This is maximum efficient procedure, although requires long term adaptation – up to thirty days.
<a href=http://chemicalpeel.in/acne-scars-before-and-after-chemical-peel-do-they-look>acne scars before and after chemical peel</a>

5 KulSuig KulSuig | E-mail | Web | 14. srpna 2018 v 5:13 | Reagovat

Seal armpit delivers inconvenience, aches. To delay trip doctors is not appropriate. Lump under the muscle cavity may turn out to be cancer disease. However most often it is result excessive use deodorants, non-compliance rules personal hygiene, increased sweating. Inflammation causes narrow blouse, alien razor-affiliation, the virus.
<a href=http://armpit.info/a-painful-lump-in-the-armpit>lump under my armpit that hurts</a>
Discomfort under the arm, inflammation, lump becoming warm? This is the ulcer that will should, then drink antibiotics. First treat solutions, antibacterial medicines. When the ailment is started, the required surgical procedure.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.